خرید و فروش لپ تاپ استوک و معرفی لپ تاپ استوک گیمینگ

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

خرید و فروش لپ تاپ استوک و معرفی لپ تاپ استوک گیمینگ

۱۲۶ بازديد

همانطور که گفته شد، مهمترین مزیت خرید سیستم استوک، کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت بسیار پایین است. از سمت دیگر، سیستمهای استوک کاملاً بروز بوده و دارای سخت افزارهای بسیار قدرتمند میباشند. در نهایت سیستمهای استوک با توجه به هر نیاز و هزینهای موجود میباشند و شما به راحتی میتوانید با کمترین مبلغ ممکن اقدام به خرید سیستم استوک نماید. خرید و فروش لپ تاپ استوک یکی دیگر از مزایای سیستمهای استوک، ظاهر بسیار نوی این سیستمها میباشد که در خیلی از موارد قابل تشخیص با لپ تاپ نو نمیباشد. البته دقت نماید که برای این موضوع شما باید حتماً لپ تاپهای گرید A و بالا را خریداری نماید. همانطور که خرید سیستم استوک مزایای به خصوصی دارد، معایبی نیز دارد که اگر قصد خرید سیستم کارکرده با قیمت مناسب را داشته باشید باید به آن توجه داشته باشید. شاید بتوان گفت که مهمترین عیب سیستمهای استوک نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است که ریسک خرید را افزایش میدهد.

  • ابعاد کلی
  • بررسی ضمانتنامه لپ تاپ استوک
  • مناسب برای کاربرد های صنعتی
  • پردازنده: Intel Core i7 8750H - Intel Core i9-8950HK
  • گارانتی: 18 ماهه

شرکت اچپی این مدل لپ تاپ خود را به گونه ای طراحی کرده است که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. اچپی در طراحی این مدل لپ تاپ خود از فلز آلومینیوم استفاده کرده است که علاوه بر مقاومت زیبای منحصر به فردی را نیز به لپ تاپ بخشیده است. لپ تاپ اچپی پروبوک 650 جی 2 به 2 رنگ نقره ای و مشکی عرضه بازار می شود که هر مدل آن در مجموعه بازرگانی فردوس موجود می باشد. ابعاد این لپ تاپ اچ پی یعنی طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب برابر است با 378,257,27.4 میلی متر که نشان می دهد این لپ تاپ بسیار نازک نیست و در دسته ی نوت بوک ها قرار نمی گیرد. وزن این لپ تاپ اچ پی probook 650 G2 برابر است با 2.35 کیلوگرم که برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی وزنی مناسب و ایده آل است. در واقع نه می توان گفت این لپ تاپ سنگین وزن است و نه می توان گفت که سبک وزن است.

  • لپ تاپ لنوو Legion Y740
  • پردازنده گرافیکی: intel hd 600
  • گرافیک اختصاصی Nvidia
  • صفحه نمایش بزرگ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • ThinkPad P
  • >> برند لپتاپ دست دوم
  • تعداد پورت USB 3.2
  • خدمات گارانتی و تعمیرات گرافیک لپ تاپ

این دستگاه دارای یک قلم، تعدادی نرم افزار تشخیص دست خط و ظرفیت نیم ترابایتی است. این خصوصیات باعث شده شرکت لنوو بتواند کامپیوتری در فرمتی کوچک را با موفقیت و در سطحی عالی طراحی کند. این دستگاه دارای یک جفت پورت USB ورژن ۳، یک پورت نیمه-نمایشی، یک پورت HDMI و یک پورت برای اتصال به منابع الکترونیکی است. لپ تاپ دست دوم این دستگاه جایی برای وارد کردن حافظه ای با اندازه microSD نیز هست که اگر بخواهید فضای آن را ارتقا دهید میتوانید از آن استفاده کنید. دکمههای کم و زیاد کردن صدا بر روی لبهی سمت راست دستگاه قرار گرفتهاند و این خوبی را دارند که در حالت تبلت نیز کاربردی هستند. در کنار این کلیدها دکمه پاور دستگاه قرار دارد. بالای صفحه نمایش دوربین و یک ردیاب اثرانگشت نیز در آن قرار دارد. لبه سمت راست دستگاه، جایی برای وارد کردن سیمکارت را در خود جای داده است اما برای استفاده از این قابلیت وسیله ای وجود ندارد. این ورودی شاید بخاطر پیکربندیهای سفارشی، طراحی شده است.

  • RAM :16 GB DDR
  • تعمیرات سرفیس آسان نیست
  • حافظه رم: 8GB DDR4 3200MHZ
  • رم ۸ گیگابایتی Unified
  • دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB 3.1
  • توضیحات کیبورد
  • میتواند نسخه کامل ویندوز 10 را اجرا کند
  • ایسر نیترو - ورود ایسر به لپتاپهای میانرده بازیگرا

شما میتوانید لپ تاپ های لنوو را با تنوع قیمتی متفاوت و متناسب با بودجه خود خریداری کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های برند لنوو این است که تنوع لپ تاپ های ارائه شده توسط آن بسیار زیاد است. یعنی شما میتوانید به راحتی لپ تاپی متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید. در ادامه سری های مختلف لپ تاپ لنوو را با هم مرور میکنیم تا بتوانید نمونه مورد نظر خود را از این میان انتخاب کنید. این خانواده از لپ تاپ لنوو شکل جدیدی به محصولات قدیمی داده است و آن را از حالت قبلی خود خارج کرده است. این مدل از لپ تاپ خانواده THinkpad امکانات بسیار زیادی دارند و بسیار قدرتمند طراحی شدهاند. لپ تاپ سری T به دلیل وجود امکانات بالا ، قیمت بیشتری نیز نسبت به سایر مدل ها دارند. اگر جز افرادی هستید که دائما در سفر به سر میبرید، میتوانید از این سری برند لنوو خرید داشته باشید.

انتخاب و خرید یک لپ تاپ جدید ممکن است کار دشواری باشد. در حال حاضر ممکن است اسم لپ تاپهای لنوو و ایسر را شنیده باشید. این دو مارک مشهور ممکن است گزینههای بسیار خوبی برای شما داشته باشند اما باید انتخاب کنید که درمقایسه لپ تاپ لنوو و ایسر کدامیک برایتان مناسبتر است. هر یک از این مارک ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه آنها را برای شما شرح خواهیم داد. ایسر بهتر است یا لنوو؟ ایسر بهتر است یا لنوو؟ انتخاب یک لپ تاپ جدید از بین اینهمه گزینه، قطعاً کار دشواری است. پس مهم است که قبل از تصمیمگیری، فاکتورهای زیادی مانند قیمت، اندازه، وزن، موارد استفاده، طراحی و سایر را در نظر بگیرید. ایسر و لنوو، هر دو گزینههای بسیار خوبی برای لپ تاپ دارند و بسته به سلیقه خریدار، نسخههای متفاوتی برای مصرفکنندگان ارائه میدهند. بااینحال، هر مارک مزایای خود را دارد و در دسترس بودن مدل و قیمت نیز در انتخاب شما تأثیر بسزایی دارد.

برای اینکه تجربه سرعت 5 برابری را در هنگام اجرای سیستم عامل داشته باشید، شرکت HP از یک حافظهی NVMe M.2 SSD با حافظه 512 گیگ در این محصول استفاده کرده است. این لپ تاپ 15.6 اینچی دارای صفحه نمایش مجهز به پنل IPS است که کیفیت صفحه نمایش Full HD با رزولوشن 1920×1080 را ارائه میکند. اچپی برای اینکه رضایت از صفحه نمایش را به حداکثر برساند از صفحه نمایش مات نیز در آن استفاده کرده است که کمک میکند در شرایط نوری بالا بتوانید به راحتی و بدون اذیت شدن چشمها صفحه نمایش را ببینید. اچ پی این محصول را به انواه پورتهای رایجی مثل پورت شبکه Ethernet، پورت HDMI، پورت جدید USB Type-C و سه عدد پورت USB 3.1 مجهز کرده تا بتوانید از انواع دستگاهها با این لپ تاپ نیز استفاده کنید. همچنین جک 3.5 میلیمتری انتقال صدا نیز گنجانده شده تا بتوانید با اتصال انواع هدفون بی سیم و با سیم لذت دوچندان از بازی با این لپ تاپ ببرید.

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 - A یکی از اقتصادیترین لپ تاپ هاییست که میتواند برای دانشجویان و تمام کاربرانی که قصد استفادههای بسیار سبک از آن را دارند، بسیار عالی باشد. در واقع برند لنوو (Lenovo) یکی از مطرحترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان است که این بار سعی کرده بسیاری از کاربرانش را شگفتزده کند. چرا که شما با خرید این لپتاپ، به طور کامل نیازهای ضروریتان تامین خواهد شد. لپ تاپ استوک گیمینگ در واقع شما با هزینهی بسیار کمتر صاحب یک لپتاپ لنوو بسیار خوب و باکیفیت خواهید شد. همانطور که در بالا اشاره کردیم این لپتاپ 11 اینچی بوده و اندازه بسیار کوچک و سبکی دارد. شاید باورتان نشود اگر بگوییم این لپتاپ فقط 1.2 کیلوگرم وزن دارد. یعنی شما میتوانید لپ تاپ IdeaPad 1 - A را در کولهپشتی و یا اکثر کیفهایی که اندازه متوسط دارند قرار بدهید و بدون کوچکترین دردسری بابت سنگین بودن و یا اندازهی آن، لپتاپتان را با خودتان حمل کنید.

  • تنوع محصولات با کانفیگ های مختلف
  • باتری ۳۵ واتساعت (عمر ۱-۳ ساعت)
  • پردازنده (CPU) 5600u 5th, Core i7
  • پورت : HDMIدارد
  • دارای درگاه کارت حافظه

خرید اینترنتی لپ تاپ درست است ؟ خب تعداد سایت هایی که لوازم کامپیوتری می فروشن کم نیستن و در این بین بعضی سایت ها خداییش خوب کار می کنن و آدم ناخودآگاه بهشون اعتماد می کنه . تو حالت کلی می تونید ارزش و اعتماد یک سایت رو با پیگیری از طریق ایمیل و یا تلفن بسنجید . حضور پر رنگ اون سایت در اینترنت روش دیگه ای هسنت . سایتی که سرمایه گذاری می کنه و در اینترنت تبلیغات می کنه تا همه بشناسنش با کسی شوخی نداره ، اومده که پول در بیاره . سایتی که جواب ایمیل و تلفن میده بیشتر قابل اعتماده . البته بعضی سایت ها هم هستن که فقط ظاهر خوبی دارن و وقتی زنگ میزنی بهشون مثل انسانهای اولیه باهات برخورد می کنن . خلاصه خرید لپ تاپ از طریق اینترنت مشکلات خاص خودش رو هم داره اما اگه اون سایت از شما پشتیبانی کنه خیلی هم عالیییی . اگر هم خواستید خری اینترنتی داشته باشید حتما گارانتی رو درخواست کنید . هنگام خرید لپ تاپ لوازم جانبی لپ تاپ بگیرم یا نه ؟ قطعا بگیرید . اما هل نشید . لپ تاپ hp zbook 15 g3 فروشنده در اکثر موارد میخواد بیشترین تعداد وسیله جانبی رو هنگام فروش لپ تاپ بفروشه. راستی دوستان ، پیشنهاد میکنم دوره های انگلیسی علم فردا رو تهیه کنید ، دنیاتون عوض میشه ! خیلی فرقه بین کسی که انگلیسی میدونه و نمیدونه ! چرا لپ تاپ Dell از دید مردم گوشت کوب به حساب میاد ؟ بارها پیش اومده که موقع خرید لپ تاپ تا صحبت از مارک دل dell میشه ، خریدار یه جورایی اصلا راضی به ادامه بحث در مورد خرید این مارک نیست .

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.